שירות לקוחות ומכירות: 072-3954050

שירות לקוחות ומכירות: 072-3954050

מערכת CRM – החזר השקעה מובטח

בימינו, ניהול של חברה ועסק הם דבר מורכב שדורש התמצאות ושליטה על פרטים רבים, ניהול קשרי לקוחות, ניהול ערוצי שיווק, מלאי ועוד. בעלי חברות ועסקים רבים משקיעים במציאת מערכות מידע שיקלו עליהם לנהל את העסק ולהגדיל את מאגר הלקוחות – וכתוצאה מכך גם את ההכנסות

מערכת וואטצאפ API

אחת המערכות הפופולריות ביותר הן מערכות CRM, שהוכחו כמערכות שמשפרות בעשרות אחוזים את שיעורי ההמרה. משכך, הן מחזירות את ההשקעה תוך זמן קצר ביותר והופכות להיות לכלי עזר שהוא כל כולו מניב הכנסה. לפניכם מאמר קצר שיפרט את התועלות של מערכת CRM וכיצד מערכת CRM מוצלחת תחזיר לכם את ההשקעה ותביא לכם רווחים.

מה הופך מערכות CRM לכל כך חשובות בניהול העסק?

מחקרים מראים באופן ברור כי כל דולר שהושקע בפרויקט הטמעה של מערכת CRM, הפך ל-8 דולר שחוזרים לבית העסק בתוך כשנה. בעולם ההשקעות והיזמות אם יכולנו להיות בטוחים שעל כל השקעה של דולר 1 נרוויח 8 – כולנו היינו רצים לשים את כספנו. כשמדובר ב מערכת CRM – הרווח הוא מובטח ומוכח. למה מערכות CRM מובילות לגידול בהכנסות? כי הן משפיעות על העורק הראשי של כל עסק – הלקוחות שלו.

האוטומציה במערכת CRM

דמיינו לעצמכם מצב בו לקוח פוטנציאלי שפונה אליכם באחד מערוצי הדיגיטל – מקבל אליו באופן מידי ואוטומטי ברושור עם המוצרים בהם הוא עשוי להתעניין. דמיינו לעצמכם מצב בו אדם שרכש מוצר מסוים, מקבל באופן אוטומטי הזמנה לרכוש מוצר משלים בהנחה. דמיינו לעצמכם שביום-הולדת של לקוח – הוא מקבל מבית העסק שלכם הודעת SMS לבבית עם הנחה לרכישת מוצר מפנק. דמיינו לעצמכם שלקוח פוטנציאלי שגלש באתר האינטרנט שלכם, מקבל אליו למייל הזמנה להשלים את הרכישה, עם קוד קופון. כל הפעולות הללו ועוד, יכולות להיות פעולות אוטומטיות ומידיות ללא מגע יד אדם, וללא שתצטרכו לעבוד בשבילן. התוצאה היא ברורה – עוד ועוד רכישות שמתרחשות ללא הוצאה כספית מצדכם וללא צורך בכוח-אדם עבור התפעול. האוטומציה היא אחד מהכלים היעילים ביותר שמאפשרים החזר השקעה וגידול בהכנסות.

כיצד המערכת עובדת?

מערכות CRM בונות עבור הלקוח שלכם תיק אישי ובו רכישות שבוצעו, איש שירות שטיפל, תלונות, בקשות, הקלטות קוליות, מסמכים וחוזים, מאפיינים אישיים, מוצרים שהביע בהם עניין ועוד. בלחיצת כפתור ניתן לבצע פילוחים במערכת ולשלוף רשימת לקוחות שעונים על מאפיינים מסוימים. למשל – כל הלקוחות שרכשו מוצר X ויכולים לאהוב מוצר חדש בסדרה, או כל הלקוחות המתגוררים ביישוב מסוים בו נפתח סניף חדש של החברה, ושכדאי לעדכן אותם. עוד כדאי לדעת, שמערכות CRM קולטות לידים מקמפיינים שונים ודואגות למקסם את הפוטנציאל שלהם. למשל – הלידים החמים ביותר יישלחו לתיבתם של נציגי המכירות הטובים ביותר, ולידים כפולים יסוננו מהמערכת על מנת למנוע הטרדה של הלקוח.

להקטין את ההשקעה ולהגדיל את ההחזר

כשמחשבים את עלות ההשקעה, צריך לקחת בחשבון את עלויות האפיון, ההקמה, ההטמעה וגם את התשלום החודשי לחברה המספקת, במידה וישנו. ככל שנצליח להפחית עלויות ולהגדיל מכירות – כך נגדיל את שיעור ההחזר ותוך זמן קצר המערכת תתחיל לעבוד עבורנו באופן מלא וללא צורך בהחזר. הדרך האולטימטיבית לרכישת מערכת CRM שתאפשר החזר השקעה מהיר ביותר היא מערכת שמצד אחד אינה מורכבת להטמעה ומצד שני משרתת את הצרכים המדויקים שלכם ומתאימה כמו כפפה לעסק. בחירה במערכת CRM שעובדת בענן היא בחירה חסכונית, כיוון שמאפשרת גישה לכל עובד מכל מקום וכן חוסכת במשאבים – אין צורך בשרתים, בביצוע גיבויים ובהעסקה של אנשי מקצוע נוספים.

מחבר המאמר: חופית שומר
אודות כותב המאמר: חופית שמור, בת 30, עוסקת בכתיבת תוכן וקופירייטינג עם ניסיון של 5 שנים בתחומים שונים 
אימייל: לחץ כאן

שירות ייעוץ והדרכה במערכת CRM

מוזמנים ליצור איתנו קשר ונשמח לייעץ לכם להבין מה נכון עבוריכם ואלו שירותים תוכלו לקבל מאיתנו.
לעוד פרטים לחצו כאן

מודולים במערכת CRM

 מערכת crm שלנו בעלת ממשק קל ומותאם לכל עסק ועם מגוון גדול של פיצ'ירים שיתנו  מענה לכל בקשה שלכם.
לעוד פרטים לחצו כאן

צרו קשר ונחזור אליכם – 072-3954050

הצטרפות חינם למערכת CRM

הצטרפו אלינו בחינם לתקופת ניסיון של שבועיים – ותבינו את היתרונות הגדולים של מערכת crm בלי מינימום משתמשים במערכת.
לעוד פרטים לחצו כאן

LeadMe CMS - הפתרון המושלם לניהול המכירות!

© כל הזכויות שמורות ל LeadMe Cms מערכת CRM – ניהול לקוחות ועסקים

מערכת crm מנצחת – לסוכנויות שיווק דיגיטלי, מנהלי קמפיינים, עסקים וחברות שיווק ומכירות. 

שירות לקוחות ומכירות: 072-3954050
מחלקת שירות לקוחות – office@leadmecms.co.il

© כל הזכויות שמורות ל LeadMe Cms מערכת CRM – ניהול לקוחות ועסקים

מערכת crm מנצחת – לסוכנויות שיווק דיגיטלי, מנהלי קמפיינים, עסקים וחברות שיווק ומכירות. 

שירות לקוחות ומכירות: 072-3954050

שלח הודעה

שלח מייל

חייג אלי